21 грудня 2016 р.

Вебінар для практичних психологів та соціальних педагогів "Планування часу - запорука успіху"

У нескінченному потоці повсякденних справ дуже легко заблукати. Щодня справ стає дедалі більше. Незавершені вчорашні перетворюються на сьогоднішні, те, що ми не встигаємо зробити сьогодні, автоматично переходить на наступний день. Іноді буває важко розібратися які справи вже виконані, які в процесі, а які ще чекають, щоб їх розпочали. З’являється емоційна напруга, паніка, дискомфорт, а це призводить до пригніченого настрою, усе падає з рук, зникає бажання будь-що робити. Тому, щоб уникнути таких ситуацій, потрібно навчитися планувати свій час.
Адже дуже вагомою є здатність людини сортувати, визначати що саме є на цей момент головним, а що другорядним, які справи необхідно зробити насамперед, а які перенести на майбутнє. І як тільки людина почне це усвідомлювати, зникає нервова напруга, пов’язана з відсутністю часу і неможливістю контролювати виконання завдань.
В житті кожної сучасної людини важливе місце займає вміння керувати своїм часом. Ми всі кудись поспішаємо, метушимося, але в кінці дня не бачимо результатів своєї діяльності. Скаржимося на брак часу, а самі безтурботно проводимо його в порожніх розмовах і непотрібних справах. Як же навчитися правильно управляти своїм часом і підвищити ефективність його використання? Про це ви дізнаєтесь на нашому вебінарі.

Немає коментарів:

Дописати коментар