Діти з особливими потребами

Критерії оцінювання дітей з особливими освітніми потребами

Перелік корекційно-розвиткових програм для дітей з особливими освітніми потребами:

- програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей із затримкою психічного розвитку


- програми з корекціно-розвиткової роботи для дітей з інтелектуальними порушеннями


- програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату


- програми корекційно-розвиткової роботи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення


програми корекційно-розвиткової роботи для дітей глухих та зі зниженим слухом


програми корекційно-розвиткової роботи для дітей сліпих та зі зниженим зором





Затримка психічного розвитку у дітей: причини виникнення та корекція

Синдром раннього дитячого аутизму

Порушення аутистичного спектру

Організація та проведення індивідуального навчання вдома з учнями, які мають вади упсихічному чи фізичному розвитку

Розвиток та навчання дітей з обмеженими можливостями

Публікація-листівка "Особливі діти-хто вони?"

Хвороби,що визначають інвалідність дітей

Вправи для розвитку моторики для дітей з ДЦП

Емоційні розлади у дітей



Ранній дитячий аутизм

Презентація "Аутисти - які вони?"

Презентація "Адаптація дитини з аутизмом до навколишнього середовища":


Критерїї діагностики раннього дитячого аутизму

Аутизм у дітей: особливості розвитку та методи корекції

Ігротерапія при ранньому дитячому аутизмі

Корекційна робота з аутичними дітьми

Музикотерапія

Психодрама



Синдром Дауна

Інклюзивне навчання дітей з синдромом Дауна

Міфи про синдром Дауна

Буклет для батьків: діти з синдромом Дауна-запитання та відповіді

Методика формування математичних навичок у дітей з синдромом Дауна Нумікон

Розвиток мови та мовлення. Методика ТАН-Содерберг

Немає коментарів:

Дописати коментар