10 жовтня 2023 р.

Вітаємо нашу психологічну спільноту з Всесвітнім днем психічного здоров'я

   День психічного здоров’я або ментального здоров’я у світі та в Україні відзначається щороку 10 жовтня.  

    За ініціативи першої леді  Олени Зеленської в Україні реалізується Національна програма з охорони психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, в якій вагомого значення набуває забезпечення якісного освітнього процесу та створення психологічно комфортного освітнього простору.
    Ми одні з тих, хто долучені до збереження ПЗПСП в освіті. Перед нами стоять нелегкі завдання в умовах війни. Нехай вас ніщо не виводить з рівноваги, ніякі труднощі і ніхто не вплинуть на ваш психічний стан. І щоб на многая літа й на все у нас, дорогі колеги, вистачає ресурсів! Здоров'я і наснаги!

Немає коментарів:

Дописати коментар