Існує загальне уявлення, що діти діляться на
«обдарованих», «нормальних», «з обмеженими можливостями». Однак природа
здібностей така, що вони заміняють одна одну. Це проявляється в тому, що
дитина обов'язково буде до чогось здібна або в чомусь талановита. Наприклад,
одна дитина може миттєво розв'язувати геометричні завдання, а інша грамотно
писати, відчувати музику. Інша дитина не володіє каліграфією та пише з помилками,
однак гарно володіє комп'ютерними технологіями... Варіантів безліч. І завдання
дорослих — допомогти дитині знайти та розвивати свої вроджені здібності,
спрямовуючи їх у позитивне русло.
Дитину необхідно навчити максимально використовувати ті
якості, які в неї вже є, показати, як з ними жити, щоб вони не заважали, а
допомагали.
І слід пам'ятати, що важливе значення у розвитку
дитини мають слова підтримки дорослих.
Немає коментарів:
Дописати коментар